I made this widget at MyFlashFetish.com.

Welcome To My Blog!!

This blog has been made since last year (2010). Initially, I was not sure what should I share in my blog?? So, I started my writing things with any thought about something that I really interest to talk about such as movies, people attitudes and so on.. After a long time, I started to be bored in updating my blog because I actually didn't know what more should I share in my blog?? So now, I got an idea how to continue my writing things.. I prefer to write a series story which is actually based on the true stories.. Hehe.. But, with a big changes here and there compared to the real stories to make it more fresh and attractive.. Initially, I want to write a novel but I just don't know what is the true format to do so.. so, I change my intention and just write the series story..

Don't forget to keep reading my series story until the story reaches to the end.. Thnx 4 Visiting.. Have a nice life~


P/s: But I think they are really came from my heart.. :)

Monday, July 5, 2010

Bidadariku

Bismillahirrahmanirrahim

Bila cinta terungkapkan.. jiwaku menjadi gelisah.. aku menjadi hampa.. akan diriku sendiri.. tatkala cinta hadir.. aku menjadi bisu.. membiarkan hati bergetar semakin kencang.. tak terluahkan.. sudah banyak kali rasa indah ini menerjah, namun kutetap malu mengungkapkan..

Saban waktu, aku mulai berani, tatkala hati tiada tertahan.. hanya ingin mengusai ketenteraman jiwa.. namun, jiwa menjadi kian luluh.. apabila cinta tiada terbalas.. namun, itukah kesudahan?

Kini, aku bijak berfikir.. Jodoh itu sudah ditetapkan Tuhan.. Aku hanye menunggu waktunye saje.. aku tak perlu gopoh, tak perlu berduka.. apabila tidak seperti yg lain.. sibuk dgn bermadu kasih.. Ia pasti akan tiba.. Bidadariku.. dengan nikmat yg lebih dari yang lain..

Cinta adalah sesuatu yang sangat suci.. kenapa ia dinodai.. terkadang, hatiku luluh melihat muda-mudi di zaman globalisasi ini, lupa akan asal, agama, bangsa dan negara.. tidak segan silu melakukan ape yg ditegah.. agama mahupun negara.. tidak terfikirkah mereka, hilanglah nikmat berpasangan apabila ingin mendirikan rumah tangga suatu hari nanti.. kerana terlalu awal merasakannye.. fikir2knlah...

Telah kunekadkan dalam diriku, aku tak akan menghulurkan tangan kepada seorang gadis kecuali gadis itu yang menarik tanganku.. Aku juga tak akan membukakan hatiku untuk mencintai seorang gadis kecuali gadis itu yang membukanya.. Bukanlah keangkuhan menyeliputi tetapi kerana rasa rendah diriku yang kian bergayut di kepala sejak belakangan ini.. Aku selalu ingat siapa diriku..

*jgn ketinggalan membaca post yg sebelumnye.. hihi~


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...